Başarımızın Sırrı

Müşterilerimizle yıllar boyu süren başarılı ilişkimizin kaynağı
Teknik Servis, Eğitim ve Danışmanlık desteğimizden gelir.
Image

İşiniz asla kesintiye uğramasın

Satış sonrası müşteri memnuniyetini ilke edinmiş olan firmamız kurmuş olduğu alt yapı ile Türkiye’nin her köşesine 24 saat içinde servis hizmeti verebilmektedir. Orcem Medikal olarak geniş yedek parça stoğuna verdiğimiz önemle sektörün en önde gelenleri arasında bulunmaktayız.

İşinde deneyimli teknik servis ekibimizle her zaman müşterilerimizin yanında olmaktan gurur duymaktayız. Orcem medikal olarak müşteri memnuniyeti herzaman değişmez ilkemiz olmuştur.

GÖRÜŞLERİNİZİ HER ZAMAN MERAK EDİYORUZ

Degerli müşterilerimiz daha iyi hizmet verebilmemiz için önerilerinizi,şikayetlerinizi ve de menuniyetinizi lütfen info@orcemmedikal.com.tr adresine yazınız.

ARIZA TESPİTİ VE MÜDAHALE

Müşterilerimiz tarafından arızanın teknik servis bölümümüze bildirilmesiyle arıza tespit çalışması, cihaza müdahale ve onarım süresi başlar.

Telefonla ilk müdahale yapıldıktan sonra arıza giderilemezse yerinde servis ve müdahale süreçi başlar. Servis süresi çalışma saatleri içinde arızanın telefonla ,faxla yada e-maile bildirilmesinden sonra başlar.

ORCEM Medikal olarak cihaz arızalarına idael süre olan 24 saat içinde yerinde müdahale etmeyi taahüt etmekteyiz (Ulaşım koşuları gözönüne alınarak). Aksesuar vede cihaz başlıklarına meydana gelebilecek arızalarda gerekli görülürse cihaz yada başlık garanti kapsamında olsun ya da olmasın Teknikservis merkezimize alınarak tamir edilir. Garanti kapsamında olan veya Tamir süresi 48 saati geçebilecek cihaz başlıkları için elimizde bulunan yedek başlık stogumuz sayesinde tamir süresince müşterilerimizin magdur olmaması için yedek başlık gönderilmektedir.

Arızalı ürünlerin kargo tarafından gönderilmesi halinde; ürün zarar görmeyecek şekilde paketlenmelidir ve onarımları yapılarak müşteriye teslimi sırasında kargo ile gönderilen ürünler müşteri tarafından son kontrolleri yapılarak teslim alınmalıdır.

Teknik servisimiz ilk cihaz kurulumda altyapı gereksinimlerinin bilgisini alt yapı kontrol ve kurulum formumuzla birlikte müşterilerimize verir. Cihazların kurulumunda cihaz kalibrasyonları yapılarak servis formuyla birlikte imzalı olarak müşterilerimize verilir. Cihazların genel kulanımı ve genel bakımla ilğili gerekli bilğiler kulanıcılara anlatılıp gösterilir.

GENEL BAKIM

Teknik servis Personeli yılda bir kez cihazın bakım ve kontrollerini yapar. Değişmesi gereken sarf malzeme varsa değiştirir.

Bakım periyodları, çalışma ortamına, kullanım ağırlığına, imalatçı firmanın tavsiyelerine vede müşterinin isteğine uygun olarak yapılır. Her bakım ziyareti sonunda, müşteriye sistemin o anki durumu ve ileride karşılaşılabilecek sorunlar ile ilgili yazılı bir bakım raporu servis yetkilimiz tarafından verilir.

Search